Tuesday, April 7, 2009

3 OPTIONS


company kami dah offer 3 options utk masa bekerja..

option 1 : 8.00-5.00
option 2 : 8.30-5.30 (waktu biasa)
option 3 : 9.00-6.00

untuk pilot trial nie..aku dah chop utk amik option 1.. sbbnya mmg aku dtg b4 kol 8.. dan lagi suka kalau dpt balik kol 5.. tak la jammed sangat kan.. lagipun skrg nie kalau lebih dari 6.30 sampai kat umah mmg flat habis... tak larat nak buat apa dah.. sbb tu aku prefer dpt balik awal.. kurang la skit tahap keletihan driving dlm jammed tu..kalau org yg biasa driving tiap2 hari ke opis mesti paham mcm mana rasanya penat walaupun hanya duduk pegang stereng je.. penat otak nak ngadap jammed..

mungkin lepas nie jadi la kot kitorang pindah Menara..jd kurang la separuh perjalanan aku.. aminnn..

3 comments on "3 OPTIONS"

Fazliatul Ima Binti Abdul Rahman on 2:06 PM said...

ko pindah menara ke nieta?

p/s: aku yg dok sebelah driver pun penat ngan jam nih...hehe

Baby Lyana on 2:14 PM said...

balik awal..best.. banyak masa utk berehat kat rumah, daripada berehat dlm keta, ngadap jam..

catatan i am nieta on 2:32 PM said...

ima: ko yg kat sblh pun penat apatah lg aku yg sarat n drive sendiri ni,lgpun journey aku lg jauh

baby lyana: betul tu.. seboleh2nya nak balik awal sbb dah dtg awal..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez