Wednesday, April 8, 2009

Diriku dalam dilema..


Lately byk betul benda yang buat aku dlm dilema.. pasal ptong rambut dini..pasal kete merahku..dan sekarang nie pasal keje pulak.. masih dalam dilema dan masih belum buat keputusan..

alkisahnya co kami yang re-org baru2 nie.. dan aku mendapat offer utk 1 tapak ke depan..cuma yg buat aku dlm dilema..keje yang aku dpt tu keje lama masa aku fresh.. bos yang offer tu pun bos lama..cuma bezanya dia dah naik 2 tapak drp tapak masa jd bos aku dulu.. byk benda nak kena pikir kalau aku terima.. contohnya mungkin akan berdepan dgn stress mcm dulu2 tu...(aku berada di confort zone sekarang).. satu lagi akan berdepan dgn bos yang tiap2 thn dpt 5 + best *** tu.. jadi paham2 la expectation nya... tapi kalau aku maintain di confort zone nie mcm risau gak..takut nyesal di kemudian hr.. sbb mcm stuck kat sini je... division kami nie mcm dah kena sumpahan..kalau nak naik atas lg kena kuar..kalau maintain mmg sgt susah utk naik..

cuma sekarang aku sdg menunggu keputusan utk 1 lagi application.. kalau dpt post nie mmg aku prefer yang ini la..sbb fresh dr segala segi.. bos baru.. colleagues pun baru.. tak gitu ima...hehe

itu saja ceritanya.. doakan yang terbaik k..

0 comments on "Diriku dalam dilema.."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez