Thursday, January 13, 2011

yang mana satu idaman kalbu...kain sari


kawan-kawan.. boleh bagi cadangan tak yang hijau no. 1 ke no. 2 lagi cantik?




























































tiba2 tergoda nak beli kain Sari dari India tu..terjumpa link kat facebook.. katanya ada member dia belajar di India yg supply... dalam byk2 warna daku mmg jarang ada warna hijau..dan hijau yang no. 1 mmg tak ada langsung.. tapi hijau no. 2 tu pun cantik.. tunjuk kat inche suami seperti biasa jawapannya..semua cantik..ambik dua2.. hahaha.. sabo je la...

so kawan2 yang berminat boleh la ke kedai adik nie ye.. daku takde share apa2 pun kenal poun idak..hehe...

10 comments on "yang mana satu idaman kalbu...kain sari"

Farra on 8:41 AM said...

no 2! so nak wat baju jenis apa ek ni kak?

puterikiut on 8:51 AM said...

thanks farra..nnt akak pk2 kan... btw akak nak buat fesyen kebaya lipat.. :)

Ummu Auni on 9:13 PM said...

no 2 cantik!

kebaya lipat?

aida on 10:13 PM said...

Vote for no 2

Baby Lyana on 10:23 PM said...

no 2...tpkan yg biru paling kanan sekali tu mengancam..haha

Nur Hadiatul Afzan Bt Shariefuddin on 11:20 AM said...

Light green look young!

Nur Hadiatul Afzan Bt Shariefuddin on 11:24 AM said...

Harganya agak mahal kak..tp kalu dah berkenan beli ajer..
Banyak lg kedai FB jual lebih murah...hehe

puterikiut on 11:32 AM said...

afzan, thanks ya.. :) sudi singgah blog akak.. kasik la link kedai yg murah tu..

Nur Hadiatul Afzan Bt Shariefuddin on 4:06 PM said...

sori lambat reply..hehehe..kat FB nama kedai sari najwa collections,songket moden,syazis shawls..try tgk dulu. sy pun beli kt kedai diaorg tu.

mizi hasan on 7:21 PM said...

Sapa2 nk beli kain sari blh call saya 0195606563.isteri saya trslp beli.kain sari warna merah.nk jual murah aja.ada sehelai aja.

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez