Wednesday, April 1, 2009

update 2 hari..


dah 2 hari urgent leave.. sbb husband kena outstation ke Melaka.. aduh..terk betul rasanya.. disebabkan aku mmg sgt bergantung kat dia.. nak makan...uruskan anak2.. hantar anak2 sekolah.. semuanya atas bantuan dia.. nie bila dia gi outstation yang jarang2 sekali tu.. mmg terpaksa la amik cuti.. sbb amik cuti? aku tak berani tido ber3 ngan anak2 dlm condition aku yang mengandung 8 bln nie.. so aku pun gi tido umah kakak.. bila dah gi tido umah kakak tu ringan skit bab2 urusan makan/urus anak2.. tapi still suffer bila susah nak tido kat tempat baru.. hari nie dah masuk hari ke-3.. hubby dah nak balik jap lagi..uish lega betul rasanya.. mmg tak tertahan ngantuk ngan sakit belakang... walaupun anak2 dah besar.. tapi kalau dibiarkan umah nie dah jd mcm tongkang pecah..kalau nak tgk2 selalu tak terlarat pulak nak jerit2 aje..
abis cite psl ul..

so amacam re-org? aku masih tak tgk lg surat..katanya dah ada online kan.. tapi mmg maintain kat situ je.. dgr cite nye ramai junior2 kat div aku yang dah naik.. hemmm no komen... takpe la rezeki derang... cuma tak puas hati bile ade yang jenis berlagak tak hingat tu..pastu keje pun bukannya best sangat..glamour n kabel yang lebih..opps..

so kawan2 ada yang dah naik ke sempena re-org nie? kalau ada yg naik tu..congrats la ye.. semoga bersemangat di tempat baru... :)

2 comments on "update 2 hari.."

Farra Da Smiley on 10:13 PM said...

la..patutla tak cek email semalam eh..

ada juga eh yg berlagak tu..kat tempat sy tade pulak cenggitu

catatan i am nieta on 8:54 AM said...

farra: ada la sorang nie..dia tego org ikut kepentingan..kalau tak penting bg dia dia buat tatau je..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez