Monday, March 30, 2009

Balik kg, Pantai Teluk Chempedak & Air terjun Sg Pandan


walaupun entry ni agak basi sbb dah seminggu dah delay..takpe la kan janji ada jugak entry nie.. alkisahnya kami balik ke pahang penghujung cuti sekolah hr tu.. hari Khamis petang bertolak sampai la Ahad.. pastu sempat la bawak anak2 mandi manda kat TC..kat Air terjun tu cuma main2 air ala2 cecah kaki je..sbb mengejar masa nak ke kenduri pulak lps tu..takpe la lain kali boleh bwk lagi insyaAllah.. maybe lain kali boleh buat proper picnic bwk makanan n mandi manda.. sian gak tgk anak2 tak puas main.. sib baik leh cover mandi laut petang nya.. jd nie lah gambar2 nya..


di Air terjun Sg Pandan..
bersiap2 nak ke kenduri..
mandi manda di Teluk Chempedak pd sebelah petangnya..












6 comments on "Balik kg, Pantai Teluk Chempedak & Air terjun Sg Pandan"

Baby Lyana on 3:51 PM said...

Gambar tak nampak perut..cover ek..

puterikiut on 4:01 PM said...

kak shaf, tak cover la.. mmg gitu je.. kalau tgk btl2 nampak jugak

Farra on 4:52 PM said...

konfem k.nita ibu preggy paling slim! sy jadi saksi..ihiks

yg penting baby sihat kan? aminn

puterikiut on 4:59 PM said...

farra: betul tu..Dr kata baby ok..not too big not too small..lgpun perut kecik tu sbb baby yg gain weight..mamanya tak naik langsung (kata Dr la)

Farra on 10:30 AM said...

cop nak tanyer..suar jean tu preggy type or not?

puterikiut on 10:51 AM said...

farra: preggy type tu..:) mana la muat yang biasa2 hehee

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez