Monday, March 16, 2009

Picture Tag


di tag oleh Farra.. tq farra...

1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged
memandangkan aku baru je mengclearkan gambar2 di laptop..semua dah burn n tinggal skit2 je.. jadi aku amik gambar2 di external hard disk.. jadi ini la gambar yg ke-6 tu.. si alesya tgh nyenyak tido.. gambar ni diambil di umah kakakku..waktu nie dia yang jaga alesya.. tu bear Mr. Bean tu tatau la sape punye..agak2nya mak2 sedare dia.. waktu nie nampak dia tembam skit dr skrg yang slim melim dah tu..budak2 mmg sume mcm tu kot kan.. kecik2 nampak la montelnya..bila besar dah pandai lincah2 terus jd slim..


ok nak tag sape ye.. ramai yg dah penah buat.. kalau sape2 yg dah pernah buat tu abaikan je la ek..


1. Ima
2. Ct zuraimah
3. Che zura
4. kak shaf
5. tatau dah
6. sape2 yg tak buat lagi..


2 comments on "Picture Tag"

Baby Lyana on 12:03 PM said...

kak shaf dah buat la ini tag.. sila belek2 entry2 sebelumnya :)

puterikiut on 1:00 PM said...

ooo takpe.. just abaikan..:)

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez