Tuesday, September 25, 2007

juadah berbuka hari ini...Ramadhan 13


Hari demi hari selera makan tu makin kurang pulak.. especially masa bersahur... hari nie menu kitorang ialah Paprik ayam....resepi tayah la kot sbb senang jer.. cukup mudah dan cepat.. rasa pun sedap :)














nie gambar cornflakes madu yang buat last weekend tu..

8 comments on "juadah berbuka hari ini...Ramadhan 13"

y@tipruzz on 8:37 AM said...

sy tak msk semlm..tetiba tingin mc D chicken foldover ngan kek SR hehe

post la lagi gambar2 biskut lain kalo ade....sy x start lg wat biskut...semngat punyerla berkobar2, tp mata asyik ngantuk je :p

catatan i am nieta on 8:48 AM said...

yati: smlm kak nieta pun beli je.. sbb dpt bubur lambuk kg baru free..so lauk tambahan beli je..hehe psl biskut raya tu mmg target nak buat 2 jenis je thn ni,sbb dah order 2 jenis..tak campo kerepek and kek2 lagi..ingat nak buat 2/3 jenis kek..tapi kek takleh buat lg nnt rosak lak.. tapi takde la kek yg lawa2 mcm yati ngan farra buat tu..kak nieta buat kek biasa2 je..hehe

y@tipruzz on 9:58 AM said...

ala kak...kek x lawa tp air tangan sendiri...sure hubby suke gak :))
tak lawa tak bermakna tak sedap!

saya pon 2-3 jenis je kot..malas la taun ni hehe

catatan i am nieta on 10:14 AM said...

hehe kek mcm thn2 sbl ni gak..chocolate moist..cuma thn nie nak try sejenis kek baru.. hopefully menjadi :)

a'ah la yati..kalau buat byk2 jenis bukannya ramai nak dtg umah.. takut tak habis pulak

Anonymous said...

huh..kueh raya aku tak tergoda.. tapi ayam paprik tu yg buat aku telan air liur tak henti2 nih.. hehe

catatan i am nieta on 11:42 AM said...

ima, bahaya tu.. balik ko kena buat ikut resepi aku bagi tu.. hehe

warknee on 4:09 PM said...

amboi rajinnya masak cik ros ni...jeles aku..heheh...nnt aku pon nk try gakle biskut tu...tambah2 coklat kan peberet aku...nyummyyy...

catatan i am nieta on 8:28 AM said...

idak la rajin sgt pun..cuma dah blk awal skit boleh la masak sendiri.. cuba jangan tak cuba resepi tu.. insyaAllah crunchy..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez