Friday, February 13, 2009

Cute's Blogger Award



thanks Hany sbb tag kak nieta..


1. Copy badge "2008 cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda

dah..

2. Link / n citer kan kembali siapa yang memberi award ini kpd anda.

yang beri award nie hany, junior di SMKAP dan MMU.. satu negeri cuma berlainan kampung.. kat sekolah dia sgt famous sbb mmg scorer.. tapi waktu tu cuma kenal muka..mula bertegur sapa masa dia masuk pre-u..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta /hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)

Hobi/Fakta 1 - saya suka membaca, tapi membaca novel dan majalah saja..kalau suratkhabar tu saya tgk gambar je..mana yang menarik baru saya baca.. tu pun di ruangan hiburan/dalam negeri sahaja..

hobi/Fakta 2 - saya suka bergambar..tapi sejak dah ada anak, saya lebih suka ambil gambar anak2..ataupun bersama anak2.. jarang dah nak bergambar sorang2..kecuali time outstation, yang pasti saya jarang berpisah dgn camera jika ada event2 menarik..walaupun ke shopping complex..kalau dulu zaman camera filem tu, letih skit la nak cuci, nie zaman digital senang nak edit dan pilih mana yang nak diprintkan..

hobi/fakta 3 - saya ada 2 org anak perempuan dan insyaAllah lepas nie menjadi 3.. dan thn nie mencecah 6 thn usia perkahwinan

hobi/fakta 4 - saya suka mengedit gambar, menggunakan photoshop dan saya suka belajar benda2 baru kalau yang berkaitan dgn editting nie..selalunya 2 org kwn yang menjadi mangsa pertanyaan saya ialah semah & diana.. sowi..

hobi/fakta 5 - saya boleh dikatakan suka shopping.. tapi tak bermakna saya boros.. saya mmg dah allocate kan budget2 lain dulu pastu kalau rasa mcm ada lebih2 baru saya allocatekan utk shopping..kiranya budget shopping saya yang menentukan bulan tu saya byk shopping atau sikit shopping..

hobi/fakta 6- hobi terbaru mengumpul beg/dompet mcm2 kaler.. terkini saya dah ada beg purple, maroon, oren, dan kaler2 biasa utk disesuaikan dgn warna baju dan event..cthnya pergi kenduri beg nie, hari jumaat beg nie, pegi giant beg nie... hehehe

hobi/fakta 7 : keramahan saya mengikut mood.. contohnya time mengandung nie mood saya selalu terganggu..jd kalau saya takde mood tu, nak mendengar pun saya malas, apetah lagi nak bercerita.. tapi kalau waktu2 biasa, keramahan saya bergantung kpd dengan siapa/topik yang dibualkan..kalau org yg saya tak biasa mungkin saya akan menjadi pendiam..

hobi/fakta 8: dulu masa belajar ramai yang tak kenal ckp saya nie sombong..mungkin sbb muka saya yang serius ataupun mmg jenis muka saya muka sombong..

hobi/fakta 9 : saya mmg sangat serius bila bekerja..contohnya jika saya ada sebarang kerja penting yang urgent nak kena siap, saya tak suka diganggu dgn berborak/suasana yang bising.. selagi kerja tak siap saya takkan mulakan sesuatu yang personal..sbb nnt saya akan susah hati kalau kerja tu tak siap sbl 5.30..

hobi/fakta 10 : saya mmg jenis yang mudah bermimpi.. tak kira siang atau malam. selalunya saya akan bermimpi tentang seseorang/sesuatu yang berkaitan dgn saya sbl tido tadi... dan mimpi2 tu boleh menjadi lebih dari 1.. mmg sgt jarang saya tido tanpa bermimpi..


4)pilih 5 penerima award seterusnya n nyatakan di blog anda.

1- ima
2- shaqura
3- ct zuraimah
4- fatimah
5- siti zurina

5) Jangan lupe melawat blog kawan anda yg telah ditag dan menyatakan dia telah telah di tag.
okey :)

2 comments on "Cute's Blogger Award"

Farra Da Smiley on 1:45 PM said...

wow..byk dompet various kaler..share le gambonyer kak..

catatan i am nieta on 8:50 AM said...

ish segan la farra.. ala beg biase2 yang murah2 je..cuma kak nieta suke buat collection sbb design yang unik2.. mmg tak membazir rasanya sbb kak nieta tak suke beli beg yang mahal2 sgt..cpt jemu..heehe

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez