Wednesday, February 15, 2006

update dini..


.: dini dah pandai flying kiss

.: dini dah pandai kiss pipi (bunyi cop cop)

.: dini dah pandai panggil mama, papa, kakak, caq (mak caq kat Kinrara, dia akan jerit Caq bile sampai depan umah kakak mama nie)

.: dini dah pandai amin (salam)

.: dini dah pandai angkat tangan bile papa bace doa makan

.: dini suke acah2 barang..tapi kalau barang tu dier sayang jgn harap dier nak kasik tapi kalau tak brape sayang/sedap cepat2 je die suap..eheehe

.: dini dah tak nak disuap..dini nak suap sendiri... kadang2 tanak suap dari pinggan die..nak suap dari pinggan papa/mama

.: kalau buat silap die akan angkat jari telunjuk sambil buat gaya "ha ha tak tau"
(silap yg selalu die buat.. jatuhkan remote..tak abiskan susu..tumpahkan air..)

.: suke sengih nampak kan gigi bile org tanye "mana gigi"... die sengih dengan penuh bangganya nak tunjuk gigi die..

.: die suke sangat mandi.. tak kire tgh malam pun kalau nampak pintu toilet terbuka cepat2 angkat baju ..tak boleh la sayang..dah malam

.: dah pandai berus gigi (tiru gaya mama berus)

.: suke ketuk2 botol ubat kat perut (tu tandanya dia sakit perut)


gigi dini dah banyak.. dah hampir penuh kat atas.. geraham dah tumbuh.. kat bawah baru 4...





** mama dini **

2 comments on "update dini.."

yatipruzz on 10:57 AM said...

comelnyer dini hehe...dini kiss kiss for u muahhss!

puterikiut on 2:53 PM said...

kiss kiss aunty balik .. chop chop chop

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez