Wednesday, February 15, 2006

<<< Tahniah Hany >>>


~ 13.02.06 7.30am ~


Wow what a good news... seperti biase aku tiap2 pagi lepas sampai ofis aku akan lepak kejap dlm kete..pastu dlm kol 7.30 baru naik ofis.. pastu bace blog kawan2... sonok bace blog2 derang nie.. sbb byk cite baru yang aku tau.. salah satu blog yang mmg aku bukak pagi2 nie blog Hany (ummu nufayl)... wahhh sonoknye bile dapat tau Hany dah pregnant lagi.. amboi mesti sonok nufayl nak dapat baby.. nufayl kan bijak budaknya... tahniah hany... dengar citenye still jumpe Dr. Delaila.. Tingat lagi kenangan dolu-dolu.. aku pun pilih Dr Delaila SJMC... baik orang nye.. cute.. :)

Bile balik umah cite kat hubby dengan excitednye.. hany dah nak dpt 2nd baby.. biase la die bukannye ingat nama kawan2 aku... walaupun tiap2 hari aku becok bercerite pasal kawan2 aku... yg kelakarnye kawan2 aku yg dier igt 2 org je.. Ima (mama Aisya) ngan Bush.. pelik sungguh... Bile decsribe pasal Hany baru la die ingat (walaupun die tak penah jumpe Hany)... Bile pulak turn kiter ek? ermmm belum lagi nampaknye.. kena tunggu Kakak Dini besar skit lagi.. Sbb Dini ni sangat2 la manja ngan papa die.. sampai kan kalau soh pilih mama or papa die akan pilih papa... aduhhhh.. kadang2 merajuk gak hehehe...apa2 pun mama tetap saaaaaayang dini...



** mama dini **

4 comments on "<<< Tahniah Hany >>>"

Hany FF on 12:12 PM said...

hohohohoh...
thanks kak nieta. ;)
nufayl pun manja jugak. dua malam lepas dia naik syeikh wat manja sangat2 ngan ummi. agaknya jeles tgk abah dia usap2 perut ummi kot. dia terus dgn galoknya panjat perut ummi, peluk2...sampai sakit ummi dibuatnya. adess2 nufayl. dah nak jadi abang...heheh...

catatan i am nieta on 2:08 PM said...

takpa nanti mesti nufayl pandai jaga adik.. :)

Anonymous said...

wow...hany dah nak 2nd baby... ko bila lagi nieta? ker ko nak sama2 ngan aku..Kalau sama boleh kiter gi check up ngan dr delaila sesama ekk...heheh




-ima-

catatan i am nieta on 10:48 AM said...

ima.. idea yg menarik tu.. best ape.. kan kan kan.. leh jumpe kat sjmc same2

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez