Wednesday, February 15, 2006

~happy day~


08.12.2006 ~ wednesday @Bukit Mahkamah

ermmm hari nie aku rasa happy sangat... sbb dapat jumpe dgn 2 org yg aku dah lama nak jumpe... 2 org rakan sedepartment dengan aku.. tapi derang nie keje di region lain.. sorang tu kat kedah sorang lagi kat klia.. best sangat dapat jumpe ngan bush & abg zamri... kebetulan derang ade meeting kat sini... so dapat la aku jumpe derang.. selalunya kalau nak jumpe derang nie kena tunggu ade meeting kat sini la.. mcm bush dulu mmg keje kat bukit mahkamah gak.. tapi temporarily transfer ke KLIA.. (dept aku ade branch kat KLIA).. sejak tu la aku jadi lone ranger.. gi makan pun sorang2 je.. bukannye takde kawan2 lain kat sini.. hany (ummu nufayl), limau nipis, iena panadol... tapi tu la dah lama tak makan sekali..

Memang sonok dapat jumpe bush.. dapat la bergosip-gosipan.. makan kat Maju Curry House.. Bush tanye aku tak sarapan ke pagi2.. sbb nampak makin kurus.. padahal aku mmg try makan sebanyak mungkin.. pagi makan..tengah hari makan... malam makan... semuanya makan nasik.. tapi tak gemuk2 jugak..

abang zamri lak abang angkat aku since unitele..kalau tak silap tahun 98 masa kat melaka... dia ni baik tau.. best sangat jadi adik die.. banyak nasihat@leteran yg die kasik..hehhe.. yg bestnye byk co-incidence skit aku ngan die.. cthnye kitorang report kat department yang sama (dia report 2 thn lebih awal).. pastu kawen pun tarikh yang sama.. sampai susah ofismate2 kitorang nak gi kenduri..die pun dah ade baby.. liana.. dah tak ingat nama penuh.. ape punye makcik daa..

nanti kalau abang zamri dtg kl lagi aku nak ajak die ngan Faridah (wife dier) gi umah kitorang.. boleh sembang panjang2... :)


** mama dini **

2 comments on "~happy day~"

Anonymous said...

lama betul nak tunggu updet nieta nih..

sian dini kena kipas. si kakak pernah langgar bucu frill sampai kena jahit dahi. last weekend jatuh tersembam atas lantai sampai pecah bibir. adik pulak jatuhkan kipas sampai pecah penutup. itulah ragam budak2. apa-apa hal, nikmati je lah. best ke, tak best ke. nanti bila kita dah tua2 sure terkenang2 kan..

catatan i am nieta on 2:15 PM said...

kak tie... smlm dini tercekik koko crunch.. masya Allah tak tau mcm mana nak bagitau betapa panik nyer kitorang.. tepakse tepuk2 belakang bagi keluar..sampai muntah2 die.. nak kate tak tgk mmg sentiasa tgk tapi tu la die suke sumbat byk2 sekaligus.. tesembam tu dah biase sgt.. ader sekali tu tesembam kena tikar sarawak yg keras tu.. abis pecah bibir die..sian sangat tgk.. bengkak bibir nak mkn pun susah.... 2 minggu lepas kena kipas tu die main lampu tido lak.. abis pecah lampu tu kena kat pipi..luka lagi sekali.. mintak2 lepas ni tak ader la kejadian2 yg buat jantung nieta hampir tercabut... doa sangat2 mintak dijauhkan apa2 yg seumpama atau lagi teruk dari tu berulang...

kak tie.. nieta segan nak update sbb bile bace blog lain sumenye pandai susun ayat.. nieta nie bukannye byk cerite.. dah la ayat beterabur.. naik malu pulak..hehe

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez