Tuesday, July 26, 2005

karnival membeli belah sudah bermula..


puas aku fikir nak tulis pasal apa hari nie.. hari nie aku dah berkerja dengan effective sekali dari pagi lagi.. pastu lepas kan penat dengan bukak2 blog kawan2.. tapi tak byk yg update blog..fotopages pun takde yg update.. agaknya org lain tak ada byk masa terluang mcm aku..hehehe

ermmm dah lama aku tunggu masa nie.. karnival membeli belah... terasa mcm nak shopping baju raya untuk dini.. raya bulan 11 kan.. time tu dini dah setahun 1 bln.. (bday dini sehari sebelum pose)tapi kan raya nanti bukan dlm cuti sekolah.. so mesti balik kg kejap je.. uwaaaa!!!... rasanya nie la masanya nak beli baju raya dini.. sementara ada SALE nie.. time nie la aku nak survey kat shopping2 complex.. mana yg bekenan di hati... smlm aku dah gi JUSCO.. tak byk baju yg menarik hati.. ingat minggu nie nak gi SOGO lak.. pastu nak gi MIDVALLEY.. maybe minggu dpn.. rasanya kali nie nak try beli baju yg terang skit.. sebelum nie byk baju dini kaler lembut2.. wahh bile dah setahun mesti byk choice baju.. hopefully time tu dini dah leh berjalan.. ermm mungkin kali nie boleh beli seluar jeans.. atau skirt jeans.. pakai dgn t-shirt..tak sabar nak tgk dia pakai baju kurung..hehehe..

bercakap pasal raya.. puasa dah nak dekat.. opppsss puasa belum habis ganti lagi.. ada lagi 16 hari... almaklumla aku kena ganti puasa sebulan.. masa bersalin dini dulu seminggu sebelum puasa.. nampaknya kena tambah motivasi lagi nie nak habiskan cepat2 puasa yg berbaki tu.. tapi yg bestnyer kalau puasa tayah masak.. balik opis my beloved hubby akan tanya nak berbuka apa hari nie.. pastu dia akan masakkan apa yg aku tingin hari tu... Alhamdulillah..

2 comments on "karnival membeli belah sudah bermula.."

Fazliatul Ima Binti Abdul Rahman on 4:02 PM said...

huwaa..bestnyee..leh la gi beli belah...hehe..nak beli apa ekk?? jusco IOI byk ke bende harga murah2..?

catatan i am nieta on 4:13 PM said...

ima.. jusco ioi ok gak kalau nak beli baju budak besar2 byk la less sampai 70%... tapi kalau brand utk besar dini mcm babykiko sume tu biasa2 jer.. aku prefer sogo lagi...

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez