Thursday, July 21, 2005

penantian itu suatu penyiksaan Part I


salams... dah lama jugak tak update blog.. nak kata sibuk tak la sibuk sangat cuma tak byk idea nak mengarang..

dlm minggu nie mmg aku malas gile nak keje.. mmg dah tak bermotivasi langsung.. sekarang nie aku mmg menunggu masa utk posting.. either ke luar department skrg nie ataupun ke unit lain.. yg pastinya kemungkinan besar mmg aku takkan buat sales lagi ... Alhamdulillah.. aku mmg tak suka buat sales.. aku mmg tak suka outstation byk2.. especially bila dah berfamily.. mmg kalau boleh taknak outstation luar dari kl...

actually last week aku ada interview ke satu dept nie kat menara.. tapi yg bestnya kalau aku dpt gi dept nie dpt la aku kejer satu opis ngan bestfriend aku yg sorang tu.. ish tak dapat bayangkan kalau satu dept ngan dia.. boleh la jadik mcm kat mmu dulu ek..

Alhamdulillah aku berjaya dlm interview tu.. lagipun ada 3 candidate je time tu.. tapi yang problem nya sekang nie bos aku lak tanak lepas... slps puas memujuk.. dia cakap tunggu je la keputusan mgt dept aku.. yg pasti dia dah xplain kat diorang.. so sekang nie aku masih menunggu.. menunggu dan menunggu...

takpe la kalau tak dpt pun.. yg penting lps re-org nie insyaAllah aku bukan dlm group Sales lagi...

kat bawah nie gambar2 dini masa aku malas nak buat keje.. kebetulan bos pun takde kat opis..hehehe





0 comments on "penantian itu suatu penyiksaan Part I"

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez