Friday, July 22, 2005

penantian itu satu penyiksaan Part II


ermmm nampaknye penantian aku dah berakhir... berakhir dengan berita yg menyedihkan ..uwaaaaa... rasa mcm nak meraung.. nak marahhh...nak ngamukkkk.. sumer ader.. tapi control control...sabarrrrrrrrr

tiba2 smlm bestfriend aku tu ckp dah ader org report duty kat tempat dia.. aik? mcm mana leh ader org report duty? kata aku dapat? confuse kitorang jap... so time tu kitorang buat andaian sendiri la.. agaknya yg bagitau aku dpt tu salah org kot.. sebenarnya dia yg dpt bukan aku.. betul ke mcm tu? kalau la andaian kitorang tu betul..sungguh tak adil.. dan sungguh tak patut....

ptg tu kebetulan aku ada meeting kat mxx.. dan aku ke ofis bestfriend aku tu.. (yg sepatutnya bakal ofis ku jua.. uwaaa) .. terus AGM kat situ gi jumpe aku.. dia cakap.. (dgn sedihnya) "You tak dpt la.. sbb HR dah call tmpt u tapi dept u tak lps..." time tu aku mmg tak tekejut sbb member aku tu dah bagitau awal2... tapi time tu mmg geram gila kat bos2 aku yg sungguh tidak memahami aku.. penting sangat ke aku kat sini sampai taknak lps aku.. bukak je la interview..mesti ramai yg nak join.. bukan senang aku nak dpt tmpt kosong kat luar... aku bukan sedih lagi.. aku marah sangattttttt.. jgn harap la aku nak bermotivasi keje lepas nie...

anyway tahniah kpd yg dpt ganti aku kat tmpt baru tu.. dah rezeki dia.. sekarang nie aku terpaksa menunggu plan B lak.. aku nak transfer unit.. benci benci benci

0 comments on "penantian itu satu penyiksaan Part II"

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez