Wednesday, September 1, 2010

cantik tak?























sebenarnya dah lama berkenan nak beli crochet hat mcm ni..dan sempena raya ni..mama belikan topi nie khas utk anak2 mama.. adik Sara pun ada tp belum sampai lagi.. yang nie mama beli kat sini.. cod jer sbb dekat dgn umah...


4 comments on "cantik tak?"

Ummu Auni Afif on 10:08 AM said...

comel!

Farra on 3:12 PM said...

cantik sgt!
but not for my dotter heheheh

pandai sungguh depa bergaya, ikut mak die la tuh

puterikiut on 8:36 AM said...

ummu auni afif : derang suke la kalau kita puji2 skit..

farra : naper mawaddah tak suke ke? ala mamanya je yg lebih2..derang senyum paksa tu..hehe

aida on 11:49 PM said...

ish cantik... mujur anak perempuan saya sorang jer, hehehe...

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez