Wednesday, August 13, 2008

minat saya..



Ini adalah salah satu drp minat saya.. kalau dulu saya suka membaca..setiap hari balik dari sekolah.. mandi,makan, solat..lepas tu saya akan bergegas ikut ayah ke Perpustakaan Negeri untuk pinjam buku..sekejap je.. lepas tukar buku..bwk balik rumah, siapkan homework dan dengan semangatnya nak start membaca.. sampaikan mak selalu bebel..nak makan pun susah kalau dah dapat buku.. tapi saya akan dahulukan buku pelajaran.. tiap2 hari saya akan ikut jadual waktu belajar..pastu nak terapikan minda saya dengan melayan novel pulak.. kalau nak tau nie lah salah satu sbb saya rabun sejak sekolah rendah lagi .. saya sanggup membaca dlm gelap (lampu dah ditutup..hehe)

bila dah kerja..saya mula mengumpul buku2 cerita/novel yang saya baca masa di perpustakaan tu sebagai collection.. sanggup ulang baca..(saya peminat Ahadiat Akashah).. kalau tak caya nie lah collection ahadiat saya.. (di tingkat 2).. yang lain2 tu collection novel2 creative/alaf 21.. cuma bila dah berkeluarga masa membaca dah terhad..saya lebih banyakkan membaca majalah-majalah seperti Impiana..Anjung Seri..Pa&Ma..Nur..

kalau perasan di dalam cermin tu koleksi DVD Drama Korea saya.. :)




2 comments on "minat saya.."

Zuraimah Ismail on 2:39 PM said...

wowwwi bestnye tgk book rack nieta ni...by d way..mmg bentuk sudut tu segi2 ek? mcm best pla leh susun rak mcm tu...ni yg x saba nak tgk umah siap ni....

by d way..banyak lagi ruang tuk tambah buku tu...ape lagi..tunggu pesta buku tahun depan plak la nak p borong ek..;)

catatan i am nieta on 3:32 PM said...

kalau ikutkan rack buku nie pecah 4.. jd segi2 tu sbb nieta dah terlebih beli..tu yg kena susun mcm tu..kalau beli 3 susun straight je..takpe la tak rugipun..future nnt leh menambah collection buku kan.. dan yg paling penting menambah koleksi dvd korea.. (ada yg tak habis tgk lg tu)

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez