Thursday, May 17, 2012

koleksi coach..




Sebelum apa-apa saya nak highlight kat sini, tujuan post ni adalah utk rekod diri sendiri dan tak ada niat lain.. sebab kadang2 tu saya sendiri terlupa atau terlepas pandang koleksi saya sendiri sampai terperuk je dlm storage lupa nak gunakan.. pastu bagi penggemar coach mcm saya, saya sgt suka tgk koleksi2 orang lain terutamanya untuk gambar real life.. kadang2 kalau kita gugel tak semestinya sama dengan saiz atau kaler sebenar, betul tak? 

nak tau tak kadang2 saya hampir terbeli model yang hampir sama ataupun warna yang sama..sbb tu lah saya perlukan rekod bergambar sebelum saya beli yang baru...senang nak check kot2 terbeli warna yang hampir sama lagi..huhuhu

Coach Brooke wristlet


Coach Leather Appricot
Coach Pink Pleated Leather Top Handle
Coach Chelsea
Coach Pattern Leather Black
Coach Bonnie Pink

Coach Signature Khaki Lanyard
Coach Leather Brooke white (dah let go sebelum pakai sbb takut kotor)
Coach Madison Sateen Dark Brown
Coach Leather Pleated Sling Bag
COACH Alex Stitch Patent Leather Satchel 14799
Coach Kristin Bigpy F16805
Coach Madison Maggie Walnut
Coach Orchid Satchel (tiada gambar)

on the way dari US... :)
Coach Leather Ashley Silver-ger




3 comments on "koleksi coach.."

Zuraimah Ismail on 9:13 AM said...

banyaknyeeeee...camne nieta simpan n rajin nak tukar2 handbag ni...kite xde...tunggu rosak baru p cari replacement...

catatan i am nieta on 9:28 AM said...

ct.. ada storage khas untuk beg.. kadang2 tukar ikut minggu.. jarang la tukar ikut baju..kecuali kalau ada event..hehe

Farra Da Smiley on 9:03 AM said...

banyaknyer!!!
mmg setaraf yati ni ekkeke
mujur saya tak minat handbag eheheh

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez