Thursday, March 22, 2012

dress baru..


kalau yang mengenali saya mesti dah faham saya mmg suka berfesyen.. sejak preggy ni agak kurang saya shopping utk baju sbb kebanyakan maternity wear yg ada di mkt tak sepadan dgn size saya yg kecil.. tapi dah masuk bulan ke-6 ni rasa mcm sgt boring dah asyik pakai bj yg sama.. jadi saya byk browse2 fesyen2 dress yang boleh dipakai oleh ibu mengandung mcm saya juga.. (5 bln br org tau saya pregnant..huhu)


jadi ini antara dress yang saya dah order drp chanteqdress.. baju yg ala2 Yuna pakai tapi Yuna perutnya kempis.. tak sesuai la kalau saya sesuaikan dgn jacket/top.. nnt nampak bonjolan lak kat perut.. hehehe.. so plannya saya akan sesuaikan dress hitam ni dengan kaftan chiffon pendek separas pinggang yg saya beli baru2 ni (sorry tak ada gambar)..


InsyaAllah dress ni akan sampai esok.. tak sabar nak cuba.. kalau sesuai boleh beli lagi :) nnt lepas bersalin pun boleh pakai semua baju2 yg saya beli ni sbb bukan bj mengandung pun.. jimat kan?





contoh pemakaian kaftan dengan dress

2 comments on "dress baru.."

Farra Da Smiley on 9:28 AM said...

cun cun..tp sbb bf susah nak pakai

aida on 2:02 PM said...

kak, beli kat website mana.. cun aaa

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez