Friday, March 23, 2012

cik merah dah sampai


semalam cik merah saya dah sampai.. sonoknya!! memandangkan ada yang bertanya..saya sharekan review cik merah di sini...

saya order di sini..





bahagian dalam wallet.. mmg byk card slot & tempat letak duit pun dalam.. tak spt yg saya sangka sbl ni ingatkan sempit je tempat duitnya..





















bahagian belakang.. boleh isi bil






























dapat kotak dan care card...

sila abaikan buat yang tak berminat ye..

yang benar,
saya yang excited

2 comments on "cik merah dah sampai"

Farra Da Smiley on 12:15 PM said...

cun :)
senyum sampai telinga kan?

catatan i am nieta on 2:03 PM said...

smiley.. tahu takpe :P

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez