Monday, January 11, 2010

persediaan outstation


Memandangkan bulan ni akan ada 2 program yg memaksaku outstation...jd pikir punya pikir terus buat keputusan beli satu lagi pam manual.. nak pakai medela harmony tu dah 5 thn tak pakai..byk spare part yg kena tukar..lagipun ramai yg review Avent is the best..jd pejam mata je la beli pam ni utk backup di rumah atau ketika bertraining atau outstation... sbb pam elektrik kelemahannya bukan semua tempat ada power..pastu agar besar.. jd yg ini senang skit nak bwak.. dah alang2 nak oustation kan ku beli juga cooler bag bunga2 ni sebab boleh muat 8 botol..kalau yg sedia ada tu muat 4 je.. dah alang2 beli..dapat la PWP utk sterelizer & warmer nie.. akhirnya.. beli juga strelizer.. hehe




Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez