Thursday, March 2, 2006

gangguan bekalan air...


ada yang terlibat? semak jangan tak semak..


Kuala Lumpur - Gangguan bekalan air akan berlaku di kawasan-kawasan di wilayah Kuala Lumpur dan Selangor yang disebabkan oleh kerja-kerja pembersihan kolam/tangki air seperti berikut:-
1) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis), dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam. Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan seksyen 5,6,7,8,9,10 dan 52 (PJ State), Vista
Angkasa, Perumahan Rumah Pangsa PKNS Kg. Kerinchi,
Mid Valley dan Petaling Height

2) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis),
dari jam 9.30 pagi - 12.30 tengah malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Perumahan Taman Sri Putra

3) Tarikh gangguan : 2 Mac 2006 (Khamis),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Halaman Kesuma

4) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat),
dari jam 9.00 malam - 5.00 pagi (4 Mac).
Wilayah : Hulu Selangor
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Bandar Rawang Jaya, Sungai Choh

5) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat),
dari jam 9.30 pagi - 11.30 malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Taman Bukit Subang

6) Tarikh gangguan : 3 Mac 2006 (Jumaat),
dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Bandar Puchong Utama

7) Tarikh gangguan : 4 Mac 2006 (Sabtu),
dari jam 10.00 malam - 10.00 pagi (5 Mac).
Wilayah : Klang
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Jalan Kebun, Taman Berjaya, Jalan Istana, Istana Alam Shah, Pejabat Daerah Klang, Pejabat MPK, Pejabat SYABAS, Bukit Tinggi, Taman Botanic, Kampung Pulau Indah, Kawasan Perindustrian Pulau Indah Fasa
1&2, West Port Terminal, Star Cruise, Telok Gong dan
Kota Permai.

Wilayah : Kuala Langat
Kawasan yang terlibat : Sijangkang, Batu 9 kebun Baru, Batu 10 Kebun Baru, Telok Panglima Garang (termasuk kawasan industri) Bukit Komandol dan Pulau Carey

8) Tarikh gangguan : 5 Mac 2006 (Ahad),
dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Perindustrian S.B Jaya, Sg Buluh

9) Tarikh gangguan : 6 Mac 2006 (Isnin), dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam. Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Sri Rampai, Setapak Jaya, Setapak Permai, Kg. Pasir Wardiburn, Kg. Loke Yew dan Flat DBKL
10) Tarikh gangguan : 6 Mac 2006 (Isnin),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Setiawangsa


11) Tarikh gangguan : 7 Mac 2006 (Selasa),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Kondo Rustika

12) Tarikh gangguan : 7 Mac 2006 (Selasa),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Sri Gombak Fasa 8,9,10,11,12 dan
Kampung Melayu Sri Gombak

13) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu),
dari jam 9.30 pagi - 9.30 malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Bukit Serdang (Permata).

14) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Desa Aman Puri dan Wangsa Permai.

15) Tarikh gangguan : 8 Mac 2006 (Rabu),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan Taman Wangsa Ukay, Bukit Utama,
Taman Bukit Jaya, Super Home, Jalan Wangsa 5A,
Apartment Atheneum, Bukit Antarabangsa dan Kampung
Sungai Sering.

16) Tarikh gangguan : 9 Mac 2006 (Khamis),
dari jam 9.30 pagi - 12.30 malam.
Wilayah : Petaling
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan kawasan Damansara Damai

17) Tarikh gangguan : 9 Mac 2006 (Khamis),
dari jam 9.00 pagi - 9.00 malam.
Wilayah : Gombak
Kawasan yang terlibat : Keseluruhan sepanjang Jalan Hulu Klang

Segala kesulitan amatlah dikesali. Para pengguna dinasihatkan agar menyimpan bekalan air secukupnya serta menggunakan air secara berhemah sepanjang tempoh gangguan tersebut.
Sebarang pertanyaan atau aduan sila hubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan (PUSPEL) menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252 atau melalui sistem pesanan ringkas, s-m-s dengan menaip PUSPEL jarak taipkan aduan atau pertanyaan hantar ke 39222 atau lawati laman web SYABAS di www.syabas.com.my untuk maklumat lanjut. Sekian, harap maklum. NAEMUDDIN ABDULLAH Pengarah Eksekutif, Komunikasi Korporat & Perkhidmatan Pelanggan

0 comments on "gangguan bekalan air..."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez