Thursday, October 4, 2007

happi birthday to ardini..


happy birthday to you..happy birthday to you...happy birthday to dini...happy birthday to you...dah 3 tahun anak mama nie yer...pejam celik pejam celik rasanya baru lagi dini celebrate birthday yg kedua thn.. utk thn nie mama sediakan kek chocolate moist utk dini..dini suke kan.. mama doakan semoga dini sentiasa beroleh keberkatanNya..membesar menjadi anak yang solehah.. belajar pandai2..jadi org yang berguna.. jangan lupakan keluarga..jaga adik baik2... bla bla bla...



ok nie gambar dini n kek semalam.. gamba mama takde sbb mama tak ready nak bergambar..gambar adik licha pun takde sbb adik tak balik lagi time tu.. petang baru ambik adik.. nnt bulan dpn kita celebrate birthday adik pulak ek..







4 comments on "happi birthday to ardini.."

ima said...

kek tu ko buat ker nieta?

warknee on 3:08 PM said...

hehe antie lia...dlm byk2 gambo dini tu..kek jugak ko tanye yee..nape..nampak sedap ke..heheh...kang ngidam tak dpt susah gak nii...cik ros..takde belen2 ke kek tu...susah2 sgt..kasik lilin je kat cik lia ni haa..:)

puterikiut on 7:53 AM said...

aku buat sendiri la kek tu.. bangun tengah2 malam tunggu anak2 tido dulu baru leh buat.. sebenonye setiap kali korang dtg umah aku mmg aku buat ape.. kalau ko satu opis sng aku nak hantar..ni jauh pulak..takpe raya nnt insyaAllah aku buat lagi...

mama anisah on 1:46 PM said...

epi belated beday dini....and selamat hari raya buat nieta sekeluarga

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez