Wednesday, July 25, 2012

Iftar Hari ke 3-4


Hari ke 3 mama tak sempat nak snap gmbar sebab kelam kabut,.. hari ni Isnin hari mula2 sekolah di bukan puasa.. Alesya blk sekolah dengan cergasnya.. rupanya dah selamat berbuka biskut dengan milo at sekolah dgn kwn2 sesi petang..dia kt cikgu bagi berbuka alau tak larat..ok tak apa la..

menu kami hari ni :

- tomyam ayam
- ayam bakar
- ikan goreng panas

hari ke 4 :

hari ni semua berpuasa.. Alesya request nak lempeng.. dia ni mmg perut mat saleh skit tak suka mkn nasik ke durian ke.. roti dengan biskut ok je..
kakak pula cuti sebab upsr.. ikut giliran kelas.. hari selasa thn 2 cuti.. seonok bukan main lagi .. balik sekolah agama pukul 11 terus tido sampai pukul 5, boleh?

menu kami hari ni :

-lempeng cicah gula
-ikan bakar cicah sambal kicap
-ayam masak merah
-udang masak lemak (kakak bagi)
- bihun goreng (kakak bagi)

Alhamdulillah rezeki berjiran dengan kakak sendiri :)

ok layan gambar..




- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments on "Iftar Hari ke 3-4"

Smiley on 8:39 AM said...

berjiran ngan kakak kandung akak ek? sejak bila? best tu

puterikiut on 8:46 AM said...

farra, sejak januari hrtu.. skrg akak dah tayah ulang alik hantar anak2 umah dia kat kinrara, jln kaki je hantar..transit pun rumah dia.. umah dia selang 3 buah rumah dari umh akak.. satu lorong :)

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez