Thursday, July 8, 2010

dah sampai..


ubat-ubatan ku dah sampai smlm.. yeahhh...haa lps ni kena la rajin-rajinkan diri makan ubat2 nie.. yah yah yah...
aloe care tu untuk menggantikan lotion...sbb nya kulit tanganku nampak agak kering dan berkedut mcm orang tua...



hari dilanda ngantuk yang amat ni..memang hari-hari ngantuk pun.. apa sebabnya?



insyaAllah nnt daku kongsi kan.. :)

2 comments on "dah sampai.."

Manggapintu on 2:24 PM said...

nita,liza kalau makan ubatan yang nita beli ni lagi naikla badan nih,nita takpe...dok selim melim dah beranak 3 pun.

puterikiut on 2:34 PM said...

liza, tu la nieta nak berisi skit..asyik jumpa geng2 mmu kat menara ni suma pakat dok tegoq makin kughuih..tu yg nak mkn supplement tu..bg kuat skit..kalau dah kughuih mmg la tak larat memanjang..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez