Wednesday, August 19, 2009

Kebun Mimpi

















Kebun Mimpi yang menggabungkan 3 cerita (Keranamu Ain, Nyanyian Tanjung Sepi & Biru Ungu Cinta). Rupa-rupanya watak2 utama 3 cerita ni ada kaitan. Jadi kalau dah baca 3 novel ni pasti kita nak tau sedikit perkembangan kepada watak-watak utamanya.apa terjadi kepada Fatah, Kamal, Ain, Nik Mohd Adam, Dr. Sharifah Nur Khaleeda... Kebun Mimpi nie menyelitkan sedikit sambungan daripada kisah-kisah sebelum ini. Dan ending yang meruntun hati dalam kebun mimpi.. watak utama dalam Kebun Mimpi nie lebih fokus kepada Ain & Adam (sambungan cerita Keranamu Ain), rasanya mungkin ada sambungan lagi kot sbb belum tau apa yang terjadi pada kisah Ain & Adam.
Oh ya.. dalam Kebun Mimpi nie ada 3 cerita tau.. 2 lagi kisah drp Syud & Rnysa..tapi aku belum habis baca lagi.. sbb lepas baca Kebun Mimpi aku patah balik ke Biru Ungu Cinta..hehe

4 comments on "Kebun Mimpi"

CT on 2:08 PM said...

wahhhh mcm menarik je.....

puterikiut on 2:25 PM said...

beli jgn tak beli.. nak pjm pun boleh tp ima chop dulu..hehe

CT on 2:54 PM said...

hehehe menarik gak idea ke 2 tu....leh la cop lepas ima...:)wish I have time to read...huhuhuh

puterikiut on 3:38 PM said...

hehehe ima pun tatau la bile leh habis tu.. boleh aje..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez