Tuesday, November 27, 2007

HAPPY 1ST BIRTHDAY TO ALESYA UMAIRAH!!!


happy birthday adik....

tahniah sbb sbl mencapai umur setahun adik dah pandai berjalan, melangkah 2,3 tapak ke depan.. dan pandai memanggil 'mama' dan 'papa'... perkataan pertama 'amboi' - adik ni suka berleter... since umur 10 bulan.. tak sabar nak tunggu adik pandai cakap.. nnt boleh layan kakak berbual.. :)

6 comments on "HAPPY 1ST BIRTHDAY TO ALESYA UMAIRAH!!!"

ima said...

Selamat Harijadi Alesya..
Apa hadiah mama & papa kasik?

Napa mama panggil alesya 'adik'.. takkan nak alesya takmo adik lagi.. hehe..

puterikiut on 8:08 AM said...

tq aunty ima.. mana hadiah aunty ima?hehe

panggilan adik tu tak semestinya dah takde adik.. mcm aku dengan kakak aku sampai sekarang ayah aku panggil adik kat kitorang..walaupun ada adik bongsu..

yatipruzz on 5:21 PM said...

la cepatnyer dah besar :)
hepi besday Alesya!!!

puterikiut on 7:52 AM said...

thanks yati...dah besar dah...

Farra on 8:38 AM said...

happy birthday alesya!
be a good girl okey
ramai la dah bleh tolong mama kat dapur tu ekk

su said...

heppy belated besday alesya...
semoga menjadi anak yg solehah...

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez