Thursday, October 5, 2006

hilang..


aku sedang sibuk shopping di jusco.. seingat aku masa tu aku sibuk menunggu giliran nak beli 1 device yang boleh bercakap dlm bahasa melayu dan english..sejenis alat yg digunakan utk training .. lebih kurang 2 jam lepas tu baru aku teringat..dini!! aku datang dengan dini tadi..tapi mana dini sekarang????? dini tak ada bersamaku... puas aku cari dlm shopping complex tu ..last2 di bahagian cadar..aku nampak dini dengan muka yang sembab menunggu sorang makcik (yg juga manager di tempat kerjaku)yg sibuk memilih cadar... terus ku peluk dini sambil menangis2 tanda kesyukuran dan kerinduan.. tapi dini berpaling dan cuba berlari dari ku..tanda protes.. aku merayu merayu dan merayu .................la rupanya ku bermimpi di siang hari.. di opis pulak tu... tapi jangan la betul2 jadi mcm tu... sedih betul dlm mimpi tu bila dini taknak kat mama nya..

3 comments on "hilang.."

y@tipruzz on 4:13 PM said...

akak ni lawakla...
kat ofis pon bley mimpi eh..sure lama tido tuh :p

catatan i am nieta on 4:16 PM said...

hehe.. rasa lega sangat bile tau sebenarnye mimpi je.. tido kat surau hehe..opss!

Anonymous said...

oitt...suspens sungguh mimpi ko nie nieta

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez