Wednesday, June 28, 2006

Kite Kan Sekeluarge..


terkujat jugak semalam bila sorang member nie hantar email suh check brape insentif dapat hasil jualan haritu.. eh boleh tahan dia dapat..alamak nie yang tak sabo nak tau nie.. tapi malangnye aku terlupa password la pulak.. ish tu la gatal tangan sgt hari tu gi tukar password..kan dah tak ingat.. melopong je la dgr org tu dpt nie org ni dpt tu.. aku berapa ek?

sib baik teringatkan sorang member yg boleh tolong checkkan.. Alhamdulillah.. rezeki dtg bergolek.. sekurang2 nya balik modal.. almaklum la aku bukan jual pun.. bagi je kat sedara mara.. tapi kalau ikutkan aku dah capai target... nape tak dpt byk lagi ek?

pastu pagi tadi bukak email baru la faham.. rupanya dgn syarat kena caj semula at least sekali.. adoi nyesal tul.. sekali je ke? kalau tau mcm tu aku paksa semua sedara2 yg dpt tu caj kan.. bukannya mahal pun.. termasuk la aku dan hubby.. tu la ambik ringan benda nie.. kalau tak lagi kayo.. hehehhe... apa2 pun syukur Alhamdulillah.. yea yea.. dapat shopping... (tgh berangan nak shopping ape weekend nie)..hehhehehehh

4 comments on "Kite Kan Sekeluarge.."

mardhiah12 on 3:16 PM said...

kak nieta, Alhamdulillah. kita pun dpt 200. rasa worth it sgt, tapi okaylah kan :D

puterikiut on 3:21 PM said...

mardhiah12 : aini.. kak nieta dapat 500.00 hehehhe... rezeki rezeki...

farradasmiley on 4:02 PM said...

alhamdulillah 1 get 1k :D rezeki Nur Mawaddah
so, dah shopping ape?

puterikiut on 4:07 PM said...

farra : wahh tahniah dapat 1k.. rezeki kan.. kak nieta sempat shopping kain ela nak buat baju kurung.. almaklumla rasa mcm dah lama tak tempah baju kurung kerja.. :)

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez