Saturday, August 5, 2006

BP..BP..


hari nie hari sabtu..dah pukul 4.20pm... aku masih di opis..(walaupun sepatutnya hari nie hari cuti minggu).. menyiapkan kerja-kerja Business Plan 2007 yang due datenya Isnin ni... taknak mengeluh.. sbb aku nak berkerja secara ikhlas.. membantu bos ku yg baik dan bagus bekerja.. cuma tgh rehat ni teringat pulak apa la dini tgh buat kat umah dengan papa ek.. sonoknye dpt dok umah.. petang nie mesti derang gi playground.. mesti org pelik..mana la mama budak ni.. dah lama tak nampak..asyik nampak dia dgn papa aje.. mmg aku jarang ikut derang ke playground semenjak dua menjak nie.. memandangkan aku dah tak larat nak berdiri lama dan banyak berjalan.. kalau dini main di luar umah pun aku cuma mengintai dari celah tingkap.. kadang2 rasa sedih gak tak dpt join dia.. takpe la.. esok ada 1 hari lagi cuti.. insyaAllah akan dihabiskan sepenuhnya dengan derang di rumah..

p/s: pc dah reformat.. best sbb laju dan kosong..hehe

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez