Monday, June 20, 2005

Buah hati ku... dah 8 bulan sayang mama


Pejam celik pejam celik.. sekejap jer ardini farhana dah 8 bulan lebih.. sekarang ardini dah pandai memanjat.. duduk pun dah stabil...cuma berdiri je tak stabil lagi.. kena paut kat mana2.. tak lama lagi anak mama nie pandai berjalan pulak.. jenuh la time tu nak kejar dia naik tangga.. sekarang nie pun dah laju giler jln pakai walker.. jenuh nak kejar..merata dier pegi.. apa2 pun mama tak kisah..asalkan sayang mama sihat selalu.. tak mcm hari tu..kesian mama tgk time dini kena ruam peluh.. abih semua bdn ngan muka dini naik ruam.. mcm jerawat pun ada.. hehehe.. gambar-gambar kat bwh nie time dini balik kg papa kat pahang cuti sekolah hari tu... utk gambar2 lain boleh refer kat my fotopages..







2 comments on "Buah hati ku... dah 8 bulan sayang mama"

adiksu on 3:58 PM said...

waaaaa montelnye peha si ardini ni... baper dah berat die ek nieta...

puterikiut on 12:01 PM said...

dah 8 lebih hari tu.. sekang nie tak tau la dah baper.. sbb susah nak timbang berat dier kat umah.. dok tak diam..hehehe

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez