Monday, April 25, 2005

penulis kesayanganku...




dari last week lagi aku dah plan nak gi Pesta Buku Antarabangsa kat PWTC tu... mesti buku kat situ murah2... eee tak sabarnyer... leh bwk nurul ngan eda (adik ipar) sekali...

kitorang betolak awal sbb takut jem mcm time pc fair dulu.. siap plan nak parking kat smk maxwell (sekolah my hubby)... sbb malas nak berebut-rebut parking... sampai kat sana dah kol 11.. time tu takde la ramai sgt... benda first aku beli is updated oxford dictionary (mmg dah lama nak almaklum la english tak berape bagus..lagipun dictionary lama tinggal kat kg).. pastu aku gi kat booth karangkraf.. wow booth derang saje byk gile.. setiap magazine derang sediakan booth.. tu tak kire buku2 citer lagi... sempat jenguk2 pa&ma.. my fave magazine... ermm takde la murah sgt.. RM4...(harga biase RM6)... tapi ok gak sbb byk yg takde kat umah.. boleh la beli for more info & collections... pastu kitorang beli buku2 creative enterprise... pun murah..sbb ade discount 70%.

mmg aku dah target at least nak beli 1 novel.. sbb aku mmg suke bace novel.. especially aisha sofea punyer.. mmg best la.. yg terbaru nie gelora jiwa.. dah baca dah

... suke sgt tulisan dier.. mcm hidup watak2 dlm buku2 dier... dulu tingat mase mula2 bace buku dier.. rasanya time tu pinjam kat majeed.. ke kat azee.. sbb derang nie suke beli buku citer masa kat mmu.. terus terpikat bile baca buku Kau Untukku.. siap nangis lagi.. hahahha... nanti nak buat collection gak buku tu...

smlm aku beli Sehangat Asmara.. walaupun dah baca tapi still nak beli sbb time tu meminjam je (rasenyer azee punyer kot )... time beli tu frust jugak sbb ramai penulis lain ade kat booth tu.. tapi aisha sofea takde.. kalau tak boleh la jumpe.. mintak autograph kat buku tu... org kat booth tu ckp aisha sofea dtg ptg kot.. hemm mmg takde rezeki aku la tu nak jumpe die.. pastu kitorang sambung ke booth2 lain... beli magazine2 lama (murah je harga 50sen-RM2) best2 .. boleh baca time free kat umah...

pastu sebelum balik dah mmg rezeki aku agaknyer.. kitorang tersalah jln.. lalu dpn booth karangkraf lagi.. pastu tiba2 adik ipar aku panggil.. "kak ngah..kak ngah.. tu aisha sofea dah ader.." wahhhh punye la aku excited.. cepat2 aku tanggal plastik buku tu dan beratur nak mintak signature dier.. hemm not bad org nyer.. lembut jer.. bukan main sonok nyer dpt jumpe dier.. dpt bergambar dgn die.. sempat aku mintak dier tulis buku kerap2 skit.. sbb gap buku dier lama.. 2,3 thn baru kuar yg baru... best sangat best sangat..best sangat...

thanx to my hubby sbb betul2 sporting ... sian kena dukung dini pakai poket kangaroo dari kol 11 sampai kol 2... dini pun baik jer.. langsung tak nangis.. sonok jer dier tgk ramai org.. sampai 2 kali tido 2 kali jaga.. tak balik2 lagi.. agaknyer dier pun pelik.. hehehe

besok insya Allah aku akan upload gambar dengan aisha sofea...

0 comments on "penulis kesayanganku..."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez