Wednesday, August 29, 2007

kepingin sangat...


sekarang nie tengah berangan nak beli camera baru.. sebenarnya mmg dah lama tingin nak upgrade skit.. tapi still maintain dgn Nikon.. cuma nak upgrade je.. kalau dapat pakai raya ni kan best.. eermmm kena kira2 dulu.. lagipun takut kalau beli cepat2 ni.. tunggu skit lagi harga turun nyesal pulak.. so survey2 la dulu.. D40X... bile ek?

4 comments on "kepingin sangat..."

Farra on 8:17 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Farra on 8:17 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Farra on 8:17 AM said...

harganya brapa tu kak?
sy pun kepingin nak upgrade digicam, yg ada skang ni tak cantik sgt gambonya, bila tangkap gambo kek tak nampak hebat

puterikiut on 8:30 AM said...

farra... kalau model tu harga dalam RM2600, utk 10mp..kalau tanak 10mp leh ambik yang 6mp model D40..yang tu leh dpt around 2k..

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez