Sunday, July 22, 2007

workshop di penang...





Hari ni hari ke-2 aku di penang sempena workshop internal audit... lepas tu sambung dengan workshop lain pulak di tempat yang sama.. so jadi la 5 hari aku kat sini... adui rindu tul ngan darling2 kat kl tu... nie first time aku tinggal kan adik..kakak pernah la sekali dulu masa gi taiping team building...

kakak tu sib baik la rapat dengan papa..so dia maintain dok dengan papa malam2.. tapi adik pulak aku tinggal dengan kakak di kinrara..sbb kalau time keje pun memang dia yang jaga.. sedih je waktu nak betolak tu... nak buat macam mana kan... bukannya datang nak seronok2.. tapi dah tuntutan keje...

lama gak tak datang penang ni.. sib baik la datang dengan colleague2 kat unit aku.. so tak la boring sangat... dapat la ber huha huha dalam workshop nak elakkan kebosanan dan kerinduan...


sabar..sabar...

0 comments on "workshop di penang..."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez