Wednesday, May 11, 2005

Alkisah insurans keretaku...


2,3 hari nie banyak betul benda yang buat aku bengang dan geram... dah la terlupa nak terminate Citibank credit card..so kena bayar annual fees RM100.. nyesal betul tak dengar cakap hubby suruh terminate awal2.. bukannya pakai pun.. last2 terlupa mcm tu jer.. uwaaaa terbang RM100 ku....

pastu terlupa la pulak nak renew Road Tax...tu la hari tu punyer la gelak kat bos sbb dier bwk keter takde roadtax 3 minggu...lebih kurang ngan aku la tu.. seminggu lebih aku bawak keta tak de road tax (skrg dah ader)... ish ish ish ingat kan due bulan 5... rupanya hujung bulan 4 dah habis... nieta nieta.. mcm mana boleh tak perasan nie...

bila nak renew road tax satu lagi masalah timbul... bila aku check balik dgn insurance company keta yg sgt terkenal nie... rupa-rupanya insurans aku last year tu tak wujud pun... what???? tak wujud??? selama setahun tu policy tak wujud? ish ish ish...tak tau la salah sape.. salah insurance company ke salah company keta aku tu ... kalau la betul nie dah kira kes tipu nie.. nak tak nak aku kena beli insurance baru kat company insurance lain 100% .. sbb tak boleh claim 25% insurance thn lepas tu...

pastu hari nie... ader sorang staf company insurance nie call bagitau dier baru nak issue insurance tu... uwaaaaa bengang nyer aku.. dah setahun ..dah due pun... kire backdated la nie... eeeeeeeeeeee ... grrrrrrrrrrrrr ... mmg kena la mamat tu.. walaupun bukan dier yg incharge.. yer la sape yg tak marah.. dah setahun dah.. dah due pun... kalau anything happen bukan senang nak claim tu policy pun tak wujud.. mmg bengang betul aku dengan company nie.. dah la mahal dari company lain.. lepas nie jgn harap la nak percaya kat company nie.. geram geram geram

0 comments on "Alkisah insurans keretaku..."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez