Thursday, December 22, 2005

cuti lagi..


spt yang ditunggu-tunggu.. cuti datang lagi.. yeahhhh balik kampung.. hari tu tak puas balik kg.. so cuti sekolah nie la masa yang ditunggu-tunggu..
selain dari mmg nak berehat.. kami mmg nak balik nak ziarah moyang yang jatuh dan dah tak boleh bangun even duduk.. sian kat tok (sepatutnya 'nyang' tapi kami ikut panggilan mak)... semoga tok cepat sembuh...

mmg tujuan kami nak berehat-rehat.. so kami balik naik ketapi.. wow nai ketapi malam? best ke ek? nampanya aku yg excited.. awal2 lagi aku da booking thru phone.. kami pilih cabin first class.. walaupun costnya sama dengan tol dan minyak.. tak apa la.. at least ada experience.. dan boleh rehat2 je dlm cabin yg ada 2 katil tu... dini pun excited sgt.. bukannya nak tido.. nak jln2 dlm cabin tu.. perjalanan dari pukul 8.45pm ke 8.30am tu aku isi kan dgn baring2 sambil tgk cd.. sib baik terpikir nak bwk balik notebook.. :)apa2 pun mmg best... balik kl nanti naik ketapi lagi..hehehe

cuti 10 hari tu aku isi dgn ziarah tok.. dan gi pulau langkawi.. w.pun tak plan sempat lagi shopping kat langkawi... kami ke sana sekali dengan kakak dan anak2 sedare yg tak sabar nak jumpa abah derang kat langkawi.. sbb abg ipar aku terlibat dengan Li** ... so dia berkampung di sana..

dah 2 thn aku tak ke sana.. paling last gi sana dengan hubby utk honeymoon.. ok gak bwk dini naik ferry.. biasa la dia.,... bukannya tau dok diam.. abis org kat blkg tu dia tegur2.. agaknya kalau dah pandai ckp apa la yg dia tegur tu kan...

tingat lagi masa kat langkawi tiba2 sorang opismate call ckp dah keluar officially mail announce yg aku akan posting ke unit lain.. aik? tuan punye badan pun tak tau apa2.. berdebar jugak time tu.. sbb nnt dah nak bertukar bos dan akan handle 7 org staff... perghhh

0 comments on "cuti lagi.."

Archive

 

:: {^_~} catatan mama :: v1 Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez